wtorek, 6 września 2016

Pedigree Jumbone

Nadszedł czas by zrecenzować pierwszy produkt z paczki od Pedigree.
Jako pierwszy na odstrzał pójdzie Pedigree Jumbone. Jak wiadomo, każdemu psu należy się nagroda w postaci przysmaku. Czy to za dobrze wykonaną sztuczkę, czy za posłuszeństwo na spacerze, czy to aby nawet dla rozrywki. Produkty Pedigree to nie tylko "zwyczajne" smakołyki, są to produkty które, pomagają dbać o zdrowe zęby pupila.



Gdy otwarłam opakowanie Jumbona, lekko się przestraszyłam, iż mój pies sobie nie poradzi ze zgryzieniem. W moich rękach wydawało się to bardzo twarde, ale pomyślałam, że zęby Psa są przystosowane do takowych smakołyków. Więc przyszła pora, była wyjątkowo grzeczna na spacerze, zasłużyła w pełni na smakołyk. Ku mojemu zdziwieniu położyła się na trawie, i pałaszowała. Bez problemu sobie poradziła ze zgryzieniem.


Sprawdźmy, co mówi producent o tym produkcie:
"Pedigree® Jumbone® to apetyczna przekąska, która zapewnia Twojemu psu przyjemność żucia na dłużej.
Jumbone® to pyszne mięsne nadzienie w twardej otoczce, którą psy uwielbiają gryźć, obgryzać, nagryzać. Daj Jumbone™ swojemu psu – niech wrzuci coś dobrego na ząb.

Zdrowe zęby są bardzo ważne dla Twojego psa, dlatego Pedigree® Jumbone™ maodpowiedni do gryzienia kształt i teksturę. Jest on także dostępny w różnych rozmiarach, co pozwala na optymalne dopasowanie produktu do rozmiaru szczęk Twojego psa."



Nam trafiło się akurat Jumbone Medium x 1, z Wołowiną. Według opisu powinnam podać 1 przysmak na tydzień odpowiednio co do wagi psa. 
Jest to bardzo istotna informacja.

JUMBONE MEDIUM:
Psy o wadze do 20kg: nie więcej niż 1 przysmak na tydzień
Psy o wadze powyżej 20kg: do 2 przysmaków na tydzień.
Każdy przysmak pokrywa 44% dziennego zapotrzebowania energetycznego psa o wadze 15 kg. Proszę odpowiednio zmniejszyć dawkę głównego posiłku. Nie jest przeznaczony dla psów o wadze poniżej 8 kg oraz szczeniąt poniżej 9 miesiąca życia.


Są dostępne trzy rodzaje opakowań tego smakołyku:
  • Jumbone Mini (180g) – 4 sztuki
  • Jumbone Medium (200g) – 2 sztuki
  • Jumbone Large (210g) – 1 sztuka


Tak właśnie udało mi się uwiecznić zajadanie smakołyku przez moją Sunię, która wabi się Pusia.

Dziękuję sobie, że postanowiłam wysłać opinię o zdrowych zębach i dzięki temu zdobyłam zapas również DentaStix na miesiąc, mogę bliżej poznać wszystkie produkty.
Przyznam, że z DentaStix jakąś styczność już miałam, a Jumbone kompletnie nie znałam i bardzo jestem zadowolona, iż mogłam poznać ten produkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz