środa, 21 września 2016

Jak wstawić zdjęcie z instagrama do postu

Jakiś czas szukałam po google instrukcji jak dodać na bloggera, do postu odnośnik który pokaże Nasze zdjęcie z Instagrama. Szukałam, szukałam i nie znalazłam. W końcu gdzieś była pokazana odpowiedź na forum.

Postanowiłam to przenieść swoimi słowami na bloga.

Więc:
1. Otwieramy Instagrama, oraz interesujące Nas zdjęcie
2. W prawym dolnym rogu znajdują się trzy kropeczki ( ... ), klikamy w nie, i mamy opcję "Kod osadzenia".
3. Wchodzimy w tę opcję, i klikamy kopiuj kod.


źródło obrazka: KLIK

4. Gdy piszemy post na blogu, mamy w górnym lewym rogu dwie opcje pisania postu "Nowy post", oraz "HTML". Przełączamy na chwilkę na html, i w odpowiednim miejscu wklejamy skopiowany kod. I ponownie wracamy do Nowego Postu, i podgląd się pokazuje.


Nic trudnego, a szukałam tego dobry tydzień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz