sobota, 17 września 2016

Marion - Ultralekka odżywka z Olejkiem Arganowym

Moja pielęgnacja włosów nie tylko opiera się na maseczkach i szamponach, przeznaczonych do danego rodzaju włosów. Dość dawno już włączyłam do stosowania olejki. Kiedyś będąc w drogerii, kupiłam sobie odżywkę z Olejkiem Arganowym. Jest to odżywka w spray'u bez spłukiwania. Ma za zadanie intensywnie pielęgnować włosy, i ułatwić stylizowanie fryzury. Jej specjalnie opracowana dwufazowa formuła działać powinna zarówno na zewnętrzną warstwę włosów, jak i pomagać regenerować włosy od wewnątrz. Jej nie zwykle lekka konsystencja, która natychmiast ma wnikać we włókno włosa, gwarantuje świeżość, sprężystość i lekkość włosów, bez ich obciążania.
Zawiera formułę bogatą w glicerydy oraz witaminy Olejek Arganowy, pochodzący z ekologicznych upraw, potwierdzonych certyfikatem Ecocert.

Olejek ten powinien zapewnić włosom 7 efektów:
- Przywrócić piękny połysk
- Regenerować włosy od wewnątrz i wygładzać
- Ułatwić rozczesywanie i układanie
- Nadawać miękkość i elastyczność
- Chronić przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
- Zapobiec puszeniu się włosów


Sposób użycia:
Rozpylić olejek na umyte, susze lub wilgotne włosy, następnie dokładnie rozczesać. Nie spłukiwać. Chronić oczy, w przypadku kontaktu z oczami przemyć je dużą ilością wody. Przed użyciem należy wstrząsnąć buteleczką aby się zmieszały dwie fazy produktu.


Pisząc "Olejek ten powinien", chciałam się odnieść właśnie do tych 7 efektów. Nie napiszę, co ten produkt robi, chodź tak jest napisane na opakowaniu. Nie jest to drogi produkt, lecz do moich cienkich, lekko przesuszonych włosów kompletnie się nie sprawdza. Być może u kogoś na pewno się to sprawdzi, jak wiemy każdy z Nas ma inną budowę włosa, inna strukturę. To samo dzieje się z ciałem, to co u kogoś się sprawdza, nie koniecznie może sprawdzić się u Nas.


Zatem jeśli chodzi o "piękny połysk", to tu się wszystko zgadza, połysk na swoich włosach zauważyłam. Czy regeneruje włosy od wewnątrz ? Tego nie wiem, nie zauważyłam wzmocnienia. Z rozczesywaniem nie mam większego problemu, aczkolwiek zdarzają się dni kiedy takowy problem się pojawia, olejek nie sprawdził się w tej roli. Z nim, czy bez niego rozczesywanie jest takie samo. Miękkość  i elastyczność - hmm, miękkie włosy mam cały czas, szczególnie gdy korzystam z produktów Nivea. Puszenie się włosów, z tym nigdy nie miałam problemu.

Krótko podsumowując - U mnie się nie sprawdził, mam wrażenie nawet iż obciąża moje włosy, po spryskaniu są lekkie, ale na wieczór już są oklapnięte, nie mają tego widoku "świeżości". Sam produkt, pachnie bardzo ładnie, jest prosty w użyciu, opakowanie poręczne, atomizer się nie zacinał.
Ktoś kto lubi takowe produkty, na pewno się polubi z tą odżywką. Ja raczej nie wrócę do niego ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz