czwartek, 8 września 2016

Nivea Repair & Targeted Care

Pielęgnacja włosów jest również bardzo ważna, jak i pielęgnacja ciała. Tym razem po ukończeniu szamponu bananowego z Kallos'a, skusiłam się na serię z Nivea. Decyzja ta była podjęta za sprawą próbki tego o to szamponu, która do mnie przyszła pocztą. Zapach obłędny skusił mnie na przetestowanie od razu. Z saszetki starczyło mi na dwa umycia włosów, ponieważ wystarczy dosłownie odrobinka i szampon się rozprowadza równomiernie po włosach i pieni się równie dobrze.


Czym prędzej pobiegłam do Rossmana i zakupiłam ten szampon za kwotę ok. 13 zł. Po ok. 1,5 miesiąca użytkowania szampon się kończy, co mnie zmartwiło. Będąc przy okazji w galerii z rodzicami zajrzałam do Rossmana i co widzę, promocja na produkty do włosów Nivea, szampon 400 ml za 7,99 zł. Od razu wrzuciłam do koszyka i do kasy. Nic więcej nie potrzebowałam.
Jak wspomniałam zapach obłędny, delikatny. Moje włosy stały się lekkie niczym powiewający nimi wiatr. Są miękkie i lśniące, czego im brakowało. Co najważniejsze nie zapchał skóry mojej głowy, nie uczulił, co u mnie zdarza się to dość często. Taka kolej delikatnej alergicznej skóry. Jestem tak zadowolona, że postanowiłam na dłużej być wierna tym produktom. Za taką cenę warto się poświęcić dla swoich włosów. Zapach równie długo utrzymuje się na włosach nawet do 2 dni. Myję głowę co drugi dzień i od mycia do mycia wyczuwam zapach na włosach, może troszkę słabszy niż zaraz po umyciu, ale nadal wyczuwalny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz