poniedziałek, 12 września 2016

Eveline Cosmetics-X-Treme Noir


Każda z Nas kobiet marzy o pięknych długich czarnych rzęsach, lecz większość z Nas naturalne rzęsy ma krótkie i jasne. W ten czas poszukujemy odpowiedniego tuszu do rzęs, który zrobi nasze rzęsy piękne i długie. Na rynku jest wiele marek i rodzajów tuszy. Począwszy od tanich marek do 10 zł, do luksusowych marek za tusze powyżej 100 zł.


Moja półka cenowa niestety nie sięga tak daleko. Kiedyś będąc w drogerii Loboo, natknęłam się na promocję produktów do rzęs firmy Eveline Cosmetics.

Produkt był przeceniony z 15 zł, na 5 zł. Była to już końcówka tych tuszy. Postanowiłam, że spróbuję i kupiłam. Początkowo cena mnie odtrącała. Jakość w zasadzie również pozostawia do zastanowienia czy warto po niego sięgać. Utrzymuje się max. 5 godzin, po czym zanika powoli. Nie zauważyłam aby się osypywał. Nie daje się on na jakieś imprezy, czy większe wyjścia. Nie będziemy przecież co 2 godziny do łazienki chodzić i sprawdzać czy tusz jest na rzęsach, i martwić się iż popsuje cały urok makijażu. Ogólnie jestem zadowolona tak na dwa razy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz