czwartek, 29 września 2016

Nude Make Up Kit - Lovely

Ostatnimi czasy w okresie letnim, wakacyjnym miałam kilka takich "grupowych" spotkań, pośród znajomych. Wiadome urodziny, imieniny jakieś drobne wydarzenia, trzeba jakoś wyglądać. Na co dzień raczej się nie maluję, ponieważ nie czuję takowej potrzeby. Jeśli wychodzę na miasto nakładam tylko tusz do rzęs, na twarz nie potrzebuję podkładów ponieważ jak na razie moja cera jest gładka, nie mam żadnych przebarwień ani nic. Więc po co niszczyć swoją buźkę już teraz ?


Przechodząc do tematu postu, postanowiłam dwa słowa powiedzieć od siebie o paletce cieni, którą każdy z Was zna już na pewno. Od dawna o Niej marzyłam a, że nie potrzebuję jakieś drogiej palety to postawiłam na Nude Make Up Kit. Jest to mała standardowa paletka, nudowych cieni idealna do wykonania smoky eyes. Ja na rodzinne spotkania, czy w gronie przyjaciół lekko podkreślałam tylko makijaż delikatnymi cieniami. Jednakże jestem pod wrażeniem, ponieważ bardzo dobrze trzyma się na powiekach, nie zauważyłam aby szybko znikała. Może jedyny minus który u siebie zauważyłam to to, że troszkę przez chwilę na początku pieką mnie oczy, później gdzieś to zanika. Mimo wszystko jestem zadowolona.

Nie będę pokazywać jak cienie wyglądają na powiekach, ponieważ tak jak wspomniałam nie maluję się jakoś profesjonalnie, używam jednego cienia jaśniejszego na powiekę, drugi w załamaniu i tyle mi wystarcza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz