czwartek, 1 września 2016

Mała nagroda a cieszy

Pewnego dnia, gdy otwieram laptopa pierwsze co sprawdzam pocztę. Zupełnie nie spodziewałam się, że uda mi się załapać do programu wiemjakkarmic.pl . Jest to program dedykowany zwierzętom, a dokładniej psom i kotom. Ta edycja była dla psów. Należało wyrazić swoją opinię o dbaniu o zęby i dobrą opiekę nad psiakiem. I dostałam email, że nie podałam w profilu danych do wysyłki nagrody. Czym prędzej poprawiłam wszystko, odpisałam na email i za kilka dni otrzymuję sms'a, że nagroda została nadana kurierem. I otrzymałam dla mojej psinki zapas pedigree dentastix na miesiąc, oraz po jednym opakowaniu przysmaków jumbone i schmackos a do tego jeszcze super miska z logo pedigree. Lepiej wymarzyć sobie nie można. Powiem Wam, że DentaStix był już Nam znany, co jakiś czas go kupuję ale Jumbone nie znałam, nie widziałam tego u siebie w zoologicznych sklepach, ani w innych sklepach. Schmackos bardzo posmakowały Pusi. Podajemy jeden taki listek dziennie według zaleceń na opakowaniu do wagi i wielkości psa. Teraz codziennie chodzi za mną, abym nie zapomniała jej dać przysmaku. Zapamiętała, gdzie schowałam jej przysmaki i teraz podchodzi do pudełka i próbuje sama łapką otworzyć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz