poniedziałek, 19 września 2016

Nasza pierwsza przesyłka

Zupełnie nie spodziewałam się, że uda mi się załapać do wypróbowania produktów ze sklepu internetowego Krakvet. Jakiś czas temu ogłosili, że szukają osób które wypróbują produkty dla Pupili. Zgłosiłam się, zostawiłam swoje dane. Nie długo później dostałam email, z prośbą o przesłanie statystyk bloga. Wiedziałam, że się nie załapię ponieważ dopiero zaczynam regularność bloga, a wiadomo małymi krokami dochodzi się coraz dalej. Aż w końcu zadzwoniła do mnie przemiła Pani z prośbą o potwierdzenie adresu, oraz podanie informacji o piesku, w celu dopasowania odpowiedniego produktu. W ten sposób w dzisiejszy poranek zadzwonił kurier i przyniósł Nam paczkę. Dostaliśmy 4 paczki karmy firmy Petvita, po 2.5 kg. W gratisie z okazji miesiąca zdrowych zębów dostaliśmy Denta Stix - produkt bardzo dobrze nam już znany.
Na co tu czekać, zaczynamy próbę. Wspomnę, że moje psiaki raczej jedzą karmę marki pedigree, lub czasem się zdarzy jakaś inna marka. Na początku wiadome, pies musi się oswoić co to jest za nowy przysmak. Nasypałam Pusi na miseczkę, i nawet Jej smakowało. Za jakiś czas damy Wam znać na pewno jak sprawdza się karma, czy smakuje.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz