czwartek, 15 września 2016

Czas na Buty - Wish List

Nadchodzi wielkimi krokami Jesień, a wraz z nią trzeba zaopatrzeć się w garderobę Jesienną. Przeważnie jesień kojarzy się nam już z zimnymi, chłodnymi deszczowymi dniami. Przeglądając strony internetowe z obuwiem, natknęłam się na stronę Czas na Buty. Przejrzałam wiele stron, wiele kategorii, dużo par butów wpadło mi w oko. Mój gust to obuwia jest raczej wymagający. Nie mam w zasadzie prostych zasad czy wyobrażenia jak ma wyglądać but, który będę z chęcią zakładać i nosić.
O dziwo, na tej stronie znalazłam kilka takowych par, nawet na jesień jak i nie tylko. Pokażę tutaj kilka moich propozycji, a może komuś się spodobają ? Kto wie.. :)

Przede wszystkim na jesień stawiam na botki, muszą być wygodne i mieć "nie wielki obcas". I tak te kilka par spełniło moje podstawowe kryteria, ale jak z wygodnością  ? Hmm, na pewno będą wygodne.

źródło: KLIK


źródło: KLIK


źródło: KLIK



A na spacery, czy jeszcze takie ciepłe dni Babiego Lata wybrała bym takie o to pary:

źródło: KLIK


źródło: KLIK


A czy Wam podobają się przedstawione przeze mnie propozycje ? Napiszcie, jakie są Wasze ulubione buty. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz