poniedziałek, 7 grudnia 2015

Życie Silver

Cześć, Jestem Silver, jestem chomikiem Dżungarskim. Mieszkam u dużej już około 3 miesięcy. Nie dawno dołączył do Nas kolega, chomik Syryjski. Oczywiście, że mieszkamy w osobnych klatkach bo jesteśmy samotnikami. Jednak mimo to, że jesteśmy kilku centymetrowymi gryzoniami, podobnymi z natury do myszy jak często Nas tak nazywają, mamy swoje wymagania co do Naszego gatunku. Duża Nas kocha, i żyjemy u Niej właśnie tak jak powinniśmy. Ja Silver mam póki co 2 klatki złączone razem po 46 cm w podstawie. Niby wymóg spełniony w powierzchni ( 2400 cm 2), to aby mi było jeszcze lepiej, za nie długo będę mieć albo większą klatkę albo będę mieszkała w Samli z IKEA. Wtedy będę mogła kopać tunele do woli, ponieważ będę miała sporą ilość ściółki. W następnym poście opowiem Wam jak się oswajałam z nowym domem, z nową mamą i z zupełnie innych super warunkach.

A to ja:


Musicie wybaczyć mojej mamie za nieostre zdjęcie, ale to moja wina bo strasznie się wierciłam i byłam ciekawa, po co te wszystkie koraliki i piłeczki są koło mnie. 

Buziaki Silver !

1 komentarz:

  1. Dzień dobry Ewelino, miło Cię widzieć ponownie:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń