środa, 9 grudnia 2015

Nasze Mieszkania - Węgielek

Cześć. To znów Ja, Węgielek. Dziś chciałbym Wam opowiedzieć kilka słów o mojej klatce czyli moim stałym mieszkaniu. Dziś tylko o samej klatce, a następnym razem opowiem Wam o wyposażeniu. Moja klatka ma wymiary 100 cm x 53 cm x 46 cm ( długość x szerokość x wysokość). Jest produkowana przez firmę Art-Met, i kosztuje dużo pieniążków, ponieważ jest to specialna klatka dla Nas małych gryzonii, ponieważ ze standardowej klatki 100 cm uciekniemy, a to wszystko przez rozstaw prętów. Moja klatka ma 0,7 cm rozstaw prętów, a jak wspomniałem standardowe klatki dla królików mają pręty co 3 cm. Jest różnica prawda ?

Klatka moja jest w cenie 139 zł, i często jest niedostępna. Można ją zakupić w Sklepie Internetowym "Hipcio". Posiada 2 pary wąskich drzwiczek z przodu, oraz jedną większą "klapę" u góry.
Posiada składane ściany, dzięki czemu transport klatki nie jest większym problemem. Kuweta ma ok. 15 cm wysokości, dzięki czemu mogę mieć dużą ilość ściółki. Pręty klatki są ocynkowane, nie są malowane co za tym stoi, że obgryzając pręty nie zgryzę farby z drutów i nie zaszkodzi mi.

A tutaj pokażę Wam zdjęcie jak wygląda:


Prawda, że mam luksusowe mieszkanko ? ;)

Buziaki, Węgielek. 

1 komentarz: