czwartek, 17 grudnia 2015

Haul - zmiany

Myślałam, żeby stworzyć codzienną serię postów przed świątecznych, ale już mamy połowę grudnia, za tydzień święta.. a ja kompletnie nie miałam czasu ostatnie kilka dni na nic :). Żeby blog nie był całkiem nudny, tylko o moich chomikach wprowadzam różnorodność postów :). Dziś mam dla Was mały haul zakupowy, który poczyniłam w tym miesiącu.




1. Pojemnik plastikowy, przezroczysty, 38 litrów. Będzie służył na różne rzeczy, np. kable czy coś takiego. Tymczasowo zamieszkał tutaj chomiczek :) Ale On będzie miał jeszcze większe lokum.
Za pojemnik w sklepie gospodarczym zapłaciłam ok. 36 zł


2. Koc w kratę, motyw bardzo na czasie w tym roku, na początku jakoś za mną nie chodził. Pewnego dnia spojrzałam na rzeczy w kratę i coś mnie ujęło za serce, takim o to sposobem zakochałam się w motywie kraty.. na dodatek czerwono - czarnej. 
Kocyk jest polarowy, ale nie jest mega gruby. Należy do cieńszych, aczkolwiek i tak jest ciepły. 

Chiński Sklep - 25 zł


3. Pozostając przy motywie kraty, poczyniłam zakup długiego, ciepłego szalika. Jakżeby inaczej musiał być w kratę. Zakupiłam na Targu za 30 zł.
 

4. Kolor czerwony, to jeden z moich ulubionych, szczególnie w tym roku. Na mojej choince zagościły nowe czerwone bombki, średnicy 4 cm, zakupiłam na allegro - 9 szt. 4.50 zł



5. Szybko robi się ciemno, za oknami już dosyć chłodno a więc zaopatrzyłam się w Gorącą Czekoladę. 
Dokładnie jest to czekoladowy napój, który można przyrządzić z gorącym mlekiem lub gorącą wodą.
Must Have jesiennych i zimowych wieczorów :)

Biedronka ok. 5 zł za opakowanie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz