wtorek, 15 grudnia 2015

Nasze mieszkania cz. 2 - Silver

Hejka Kochani. Dzisiaj ja przejmuję tego bloga to znaczy Silver. Skoro Węgielek pochwalił się swoją Willą - to czemu by się nie pochwalić moim mieszkankiem ?. Może nie jest takie cudowne jak Węgielka.. ale nie jest na razie najgorsze. Duża powiedziała, że na pewno dostanę lepsze mieszkanko. Jeszcze nie wie, czy to będzie klatka, PEGA 80 cm, czy SAMLA 130l z IKEA. Zacznę od pierwszej klatki, w której mieszkałam najpierw, gdy Moja Pani nie wiedziała, ile miejsca potrzebuję. Jest to klatka WD IMPEX ok. 49 cm. ( 47 cm w podstawie ). Niestety pręty są pomalowane, czego nie lubię bo mi zabrania gryźć ząbkami, żebym uważała na farbę. Chodź jest nie szkodliwa, dba o mnie :). Drugą klatką jaką mam jest klatka 49 cm długości ( 46 cm w podstawie ), jest niższa. Klatki mam połączone w literkę 'T', ponieważ nie było innej możliwości połączenia tych klatek. Miała bym przerwę i chętnie bym uciekła. Potem nie wiedziała bym jak wrócić, bała bym się.. Pani na pewno nie pozwoli abym uciekła. O wyposażeniu też Wam opowiemy razem z Węgielkiem :)


Trzymacie się i do następnego napisania. Silver :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz