środa, 9 grudnia 2015

LBA - Nominacja

Zostałam nominowana do LBA.. W zasadzie nie lubię tego typu zabaw, ale na początek może zrobię wyjątek :P

Nominowała mnie: http://jowitajonca.blogspot.com/

Pytania:
1. Kto jest twoim autorytetem?
Wiadomo, że rodzice.
2. Masz zwierzaka? [jeśli tak daj fotkę]
Mam ich sporo, dlatego postarałam się ująć je w kolaż :)
 Na zdjęciu nie zamieściłam jeszcze dwóch psiaków, ponieważ nie znalazłam zdjęcia :) 
Tak wygląda moje domowe zoo :) 4 Dziewczyny 5 chłopaków :P
 
3. Jakie 3 cechy najbardziej cenisz sobie u innych?
Prawdomówność, Szczerość, póki co nic mi nie przychodzi do głowy ( najwyżej zedytuję post )
 
4. Jaką czekoladę lubisz najbardziej?
Z orzechami z biedronki Allegro
 
5. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
Warszawa lub Irlandia
 
6. Co sądzisz o moim blogu? 
Jest Ok :)
 
7. Jakie seriale oglądasz?
Na wspólnej, Pierwsza Miłość, Przyjaciółki
 
8. Chciałabyś mieć tatuaż? Jaki?
Serce, klucz lub skrzydła anioła.
 
9. Co jest twoim zdaniem ważniejsze: wygląd czy inteligencja ?
Inteligencja.
 
10. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Nie mam ulubionej, ponieważ nie czytam :)
 
11.Z czego w swoim życiu jesteś najbardziej dumna?
Z tego, że małymi krokami dążę do wymarzonego i postawionego sobie celu.


Nie będę nikogo nominować, ponieważ nie każdy lubi tę zabawę więc to uszanuję. Kto chce może odpowiedzieć na te same pytania :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz