sobota, 26 grudnia 2015

Dlaczego ludzie wtrącają się do czyjegoś życia/związku ?

Hejka.. Dziś chciała bym poruszyć bardzo irytujący mnie ostatnio temat, a mianowicie "Dlaczego ktoś wciąż wkłada nos w czyjeś życie". Czy Wy też tak macie, że gdy wszystko Wam się układa, jesteście szczęśliwi macie wrażenie iż jest ktoś, ktoś kto Wam tego zazdrości ? Osoba która na siłę wtrąca się w Twoje życie jest, że tak powiem bardzo denerwująca. Ostatnio sama poczułam kolejny raz na Święta takową sytuację, która bardzo mnie zdrażniła. Dlaczego są tacy ludzie, co usiłują zniszczyć coś co budowało się latami ? Od początku stawiało się cegiełki, budowało się związek na oparciu, wsparciu, zaufaniu. Nagle przyjdzie ktoś, kto z czystej zazdrości potrafi zarzucić Ci takie rzeczy o których sama nie wiesz. Tutaj sprawdza się takie powiedzenie które kiedyś przeczytałam w internecie "ludzie znają Nas i wiedzą o Nas więcej, aniżeli my sami o sobie wiemy".

Nie lubię takich sytuacji, gdy ktoś drugiej bliskiej mi osobie wmawia, że ktoś robi coś źle, zwala na Ciebie całą winę, nagle obarcza Tobą cały świat. W jednej chwili masz przed oczami piekło, w chwilach takich myślisz sobie, o co Ci chodzi ?, co Ci zrobiłam, że tak lubisz ingerować w moje życie ? Nagle zdajesz sobie sprawę, że sypie Ci się życie, że ktoś bliski oddala się od Ciebie, wierzy tej osobie. Zaczynają się kłótnie, spory, czasem też pojawia się płacz. Płaczesz bo jesteś tak słaba, że nie możesz sobie poradzić. Przechodzą Ci przez myśl najgorsze myśli.

źródło: http://woleto.pl/najnowsze,426/
 
Czy Wam zdarzyły się takie sytuacje ? Co sądzicie o ludziach którzy nie mają swojego ciekawego życia, szukają rozrywki u kogoś ? Wypowiadajcie się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz