czwartek, 24 grudnia 2015

Christmas Tag

Przeglądając blogi, oraz oglądając filmiki youtuberów spotkałam się ze Świątecznym Tagiem.
Przejrzałam pytania, i pomyślałam: Podzielę się Nim z Wami :)

Więc pytania są następujące:

1. Ulubiony Świąteczny film ?
  * Nie mam ulubionego filmu, obejrzę to co akurat jest w TV, ale żeby specialnie czekać lub oglądać na tę okazję jakiś film tradycyjnie to nie, nie mam :)

2. Ulubiony Świąteczny kolor ?
 * Zdecydowanie tego roku, jest to kolor czerwony, bordowy, wiśniowy, kolor wina. Takie odcienie bardzo lubię, nie wiem czemu akurat ten, ale kojarzy mi się tak ciepło z mikołajem, ze świątecznymi skarpetami..

3. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie?
 * Ubieram się prosto, bez jakiś specjalnych świątecznych strojów chyba, że gdzieś wychodzimy to w tedy staram się ubrać w miarę elegancko. 

4. Czy kiedykolwiek zrobiłaś domek z piernika?
 * Nie, nie miałam okazji.

5. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
  * Zdecydowanie odpoczywać, oraz spędzać czas z bliskimi.

6. Ulubiona świąteczna potrawa?
 * Barszcz z uszkami - mogła bym jeść i jeść i jeść.

7. Makowiec czy sernik?
 * Sernik

8. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
 * Zapach piernika :)

9. Czy kiedykolwiek ulepiłaś bałwana? * Zawsze jak byłam mała lepiłam. Teraz nie ma śniegu i nie ma bałwana :(

10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień Świąt?
 * Pierwszy Dzień Świąt, gdzie widujemy się całą rodziną i przy stole wspólnie kolędujemy.

11. Białe czy kolorowe lampki choinkowe?
 * Do tej pory było mi to obojętne, a teraz postawiłam na białe zimne światło oraz białe ciepłe światło na choince żaróweczki LED-owe

12. Jakieś świąteczne życzenia?

 *  Niech czas Świąt Bożego Narodzenia
będzie pełen atmosfery radości,
wytchnienia i zatrzymania
od codziennego pędu.
Życzę, by Św.Mikołaj
przyniósł Wam i nam wszystkim
najpiękniejszy prezent - dużo miłości!
Życzę wszystkim Dzieciom
i ich Rodzicom wszystkiego najlepszego.
Wesołych Świąt !


To by było na tyle w tym poście. Starałam się szczegółowo odpowiedzieć na pytania :)
Życzę Wszystkim raz jeszcze Wesołych Świąt ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz