wtorek, 8 grudnia 2015

Węgielek

Hej, Hej, z tej strony Węgielek. Jestem chomikiem syryjskim i mieszkam 3 tygodnie razem z Silver i Dużą.
Jeszcze nie jestem przekonany, co do nowego domu i gdy duża usiłuje mnie delikatnie pogłaskać, lubię mocno ugryźć do krwi. Byłem w trudnych warunkach i nie miałem tam zaufania do ludzi, dlatego ktoś chciał mnie wyrzucić i dużej się spodobałem i mnie przygarnęła. Mieszkam sobie w klatce 100 x 50 cm. Mam swój mały domek, smakołyki oraz kołowrotek w którym czasem się kręcę. Kiedyś słyszałem, że dostanę lżejszy kołowrotek i większy taki na 28 cm średnicy. Póki co mam drewniany z Trixie na 20 cm i jest dla mnie za ciężki do kręcenia. Uwielbiam kąpiele w piasku, i dużo spać. Mało jem ale to mi w zupełności wystarcza, nawet zrobiłem sobie zapasy w swojej spiżarni.



1 komentarz:

  1. Gratuluję! Zostałaś nominowana do Lba. Szczegóły u mnie na blogu. http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń