czwartek, 14 stycznia 2016

Szczotka do włosów - a'la Tangle Teezer

Hej, zapewne zastanawiacie się po tytule posta, dlaczego piszę o szczotce do włosów, przecież to tylko szczotka. Nic bardziej mylnego. Dla mnie to nie jest tylko szczotka, to ułatwienie w rozczesywaniu moich wciąż upartych i skłonnych do plątania się włosów. Za pewne znacie, i większość z Was posiada słynne szczotki TT. Te szczotki również miałam, były.. ba są wciąż świetnym rozwiązaniem do włosów które ciężko rozczesać. 

Gdy moje poprzednie Tangle Teezer się już zniszczyły, gdy już miałam zakupić kolejną zauważyłam tę szczotkę. Jest to mała, kompaktowa szczotka ze strony Your Shine czyli strony na której można kupić jajeczka EOS do ust. Wprowadziła ta firma NOWOŚĆ na rynek, szczotki na zasadzie TT.
Pomyślałam, za 20 zł z przesyłką czemu by nie spróbować. I tak zamówiłam.. czekałam ok 3 dni na paczkę. 
Nie zawiodłam się. Również ta mała podręczna, torebkowa szczotka jest wprost genialna.
Łatwo rozczesuje moje włosy, nawet po największym wietrze poplątane włosy delikatnie się rozczesują, nie szarpie tym bardziej nie drapie po skórze głowy. Z wyrywaniem włosów też się nie spotkałam przy niej. Włosy na niej znajduję ale ze względu na to iż same mi dość mocno wypadają ostanimi czasy.  Jest tak delikatna, że czesząc włosy można się rozkoszować przy okazji masażem głowy, wiadomo iż dobrze działa na cebulki włosowe takowy masaż. Szczotki zrobiły taką furorę, że w tej chwili są nie dostępne. Bardzo szybko się rozeszły. Ja mogę godnie polecić tę szczotkę. Tania, solidna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz