piątek, 8 stycznia 2016

Postanowienia

Mamy już za sobą 8 dni Stycznia, czas leci jak szalony i z każdym dniem coraz mniej czasu na realizowanie postanowień. W tym roku chciała bym, aby udało mi się spaść z wagi tak ok. 3 kg. Nie jestem gruba, mam normalną budowę sylwetki. Ważę tylko 53 kg, przy wzroście 156 cm ( tak wiem do wysokich nie należę ). BMI moje jest prawidłowe, ale mimo wszystko te 3 kg chciała bym aby udało mi się zrzucić.
Za oknem jest bardzo fajna pogoda, sprzyjająca do moich postanowień. Codziennie lub co drugi dzień urządzam sobie spacerek pół godzinny lub godzinny po okolicy. Nie tylko działa dobrze na kondycję, na wagę ale również na samopoczucie. Mieszkam przy lesie, i codzienny spacer wśród drzew dobrze robi, można przemyśleć wiele rzeczy, zrelaksować się a przy okazji podziwiać ośnieżone drzewa, i choinki.
Kolejnym takim postanowieniem to blog, chciała bym aby udało mi się zacząć regularnie tutaj pisać. Nie chcę aby to był jedno tematyczny blog, wolała bym aby to było coś na różnorodne tematy.

Fotografia to coś co kocham, ale ostatnimi czasy bardzo to zaniedbałam. Mało robiłam zdjęć, nie przykładałam się aby się poduczyć. Kiedyś dużo czytałam, ale przez czas gdzie spadło mi sporo problemów rodzinnych nie miałam ochoty na nic. Czuję się jakbym spadła na dno, pora się odbić i zacząć od nowa robić zdjęcia i naukę fotografii.

1 komentarz:

  1. Życzę pomyślnej realizacji postanowień. Warto realizować swoje pasje, bo to daje nam szczęście, siłę i motywację.

    OdpowiedzUsuń