piątek, 15 stycznia 2016

DIY

Hej. Dziś będzie szybki, krótki post z serii DIY. Będzie to mój pierwszy post tego rodzaju, a pomysł zaczerpnięty jest z Tumblera, oraz Google.

Masz puste miejsce na ścianie, i chciała byś zapełnić czymś ciekawym tę przestrzeń ? A może masz kilka zdjęć które są dla Ciebie ważne, albo są z ukochaną osobą. Widziałam wiele takowych pomysłów na zrobienie ze zdjęć tak jakby girlandy. Postanowiłam zrobić sobie i ja taką małą ozdobę do pokoju. Postawiłam na kolorowe tasiemki, spinacze biurowe, pineski oraz zdjęcia. Nic więcej nie potrzeba. Tasiemkę przypięłam pineską do paneli na ścianie, następnie spinaczami biurowymi pozawieszałam wybrane zdjęcia, efekt bardzo mi się podoba. Mam blisko zdjęcia, które są dla mnie w jakiś sposób ważne i wyjątkowe. Całość prezentuje się w ten sposób:




Moim drugim sposobem jest pozostawienie ramki z tablicy korkowej. Moja tablica akurat po kilku latach zakończyła swoją żywotność i postanowiłam zrobić tymczasowo z niej taką wielką ramkę.
 Zdjęcia pokazane są tymczasowo, ponieważ będą tutaj dużo mniejsze zdjęcia. Na pewno pokażę efekt. 


A Wy macie jakieś fajne sposoby na ozdobienie ścian ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz