sobota, 16 stycznia 2016

Muzyczne Top 5

Wieczorami siedzę, gdy nie mam co robić uwielbiam włączyć głośno muzykę i w ten sposób się relaksuję, wraca mi chęć do życia, powraca także humor. Postanowiłam podzielić się z Wami moim TOP 5 utworów które wg. mnie są świetne. Każdy z Nas ma inny gust muzyczny, ale może komuś coś się spodoba.

Nr. 1 Tę piosenkę usłyszałam pierwszy raz w samochodzie.. wyłapując słowa i melodię na shazam'ie wyłapałam tytuł tej piosenki, i tak wciąż w koło jej słuchałam aż skradła moje serce... następnie zaraziłam tą piosenką kilka innych osób.

Nr. 2. Słynna piosenka z Fifty Shades of Grey.. sam film jest nawet okej, ale piosenkę uwielbiam i wciąż jej słucham.

Nr. 3. Taylor Swift ulubiona wokalistka, lubię także inne Jej utwory.. np. Blank Space :)

Nr. 4. Długo nie mogłam się przekonać do tej piosenki.. znajomi w kółko ją nucili.. aż pewnego dnia jadąc autobusem odtwarzana była akurat w radiu, była trzy razy co 2 piosenkę i tak melodia mi się wkręciła w ucho, że aż piosenka stała się moją ulubioną.

Nr. 5. Piosenka leciała w eska.tv i tak mi się spodobała, że zaczęłam ją nucić i o to jest w ulubieńcach.

1.John Mamann - Love Life ft. Kika

 
2. Ellie Goulding - Love Me Like You Do

 
 

3. Taylor Swift - Wildest Dreams

 


4.  Adele - Hello

 


 5. Natalia Nykiel - Bądź Duży

 
 


Jakie są Wasze ulubione piosenki ? Podawajcie tytuły utworów :) Może mi coś "nowego" wpadnie w ucho ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz