niedziela, 11 grudnia 2016

Pomysły na prezenty

Święta zbliżają się wielkimi krokami, a co za tym idzie powoli zaczynamy myśleć o prezentach dla bliskich pod choinkę. Ja w tym roku postawiłam na produkty kosmetyczne.
W większości są to produkty po prostu do pielęgnacji, uważam je za takie, z których każda osoba na pewno się ucieszy.

1. Nivea Szampon Pielęgnujący
Ja posiadam wersję REPAIR & TARGETED CARE
Do włosów suchych i łamliwych
Koszt ok. 10-14 zł w zależności od promocji.

W Super-Pharm aktualnie jest na promocji za 9.99 zł.

2. Adidas to ulubiona firma kosmetyczna w Naszej rodzinie dlatego postanowiłam kupić już sprawdzone produkty tej firmy.

*Męski dezodorant do ciała TEAM FORCE
Koszt. ok 15 zł

* Adidas żel pod prysznic Champions League do tego można dokupić dezodorant z tej samej kategorii.
Koszt. ok. 10-15 zł

* Adidas Perfum dla Dziewczyn, Nastolatek, dla przyjaciółki, siostry, kuzynki.
Ja posiadam wersję zieloną, floral dream.
Body Fragrance

Koszt ok. 15-20 zł. Ja zapłaciłam w promocji 11.99 zł

To taka mała moja propozycja kosmetyczna z serii pielęgnacji. Nie są to wyszukane produkty, nie są bardzo drogie, a nawet śmiało stwierdzić można na każdą kieszeń". Dajcie znać, co polecacie na prezent ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz