czwartek, 22 grudnia 2016

Paczka dla Ambasadorek Le Petit Marseillais

Paczka Niespodzianka - tak mogę zacząć ten dzisiejszy post. Dostałam kilka dni temu e-mail, od irmy
Le Petit Marseillais z informacją, że pakują dla aktywnych ambasadorek paczki,
jeszcze przed Bożym Narodzeniem będę mogła je przetestować. Ucieszyłam się bardzo, gdyż zupełnie się nie spodziewałam. Właśnie zapukał kurier do drzwi, czym prędzej otworzyłam paczkę. Sposób zapakowania paczki wzbudził we mnie wzruszenie, na prawdę tak ładnie, dokładnie solidnie zapakowana paczka, aby nic się nie stało podczas transportu. 

Zatem co zawiera moja paczka?

- Balsam do ciała ODŻYWIANIE, do bardzo suchej skóry
Algi Morskie i Oligoelementy
- Pielęgnujący krem do mycia NAWILŻANIE, Algi Morskie i Biała Glinka




Bardzo się cieszę, na pewno skorzystam z tych produktów, jeszcze nie znam tej firmy ani nie miałam możliwości spróbowania żadnego produktu. Jestem ciekawa, czy w okresie zimowym stan mojej skóry chodź odrobinę się poprawi ? Cudów nie oczekuję od kosmetyków, gdyż wiadome za całe nawilżenie skóry odpowiada woda w organizmie, ale jednak kosmetyki są drugą opcją do pielęgnacji naszego ciała. Produkty trafione w 10! Pod kątem mojej suchej skóry, szczególnie suchej w okolicach łokci, kolan, i twarzy.


Krótki filmik Open Box Paczki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz