wtorek, 24 stycznia 2017

Linda - Mydło w płynie Biała czekolada z orzechami

Dziś słów kilka o produkcie z Biedronki. Jest to Linda - Mydło w płynie, edycja świąteczna o zapachu Białej Czekolady z Orzechami Laskowymi. Uwielbiam czekoladę, oraz orzechy i pomyślałam, że to połączenie będzie idealne i zapach na dłoniach będzie obłędny. Owszem zapach jest cudowny, czuć zapach białej czekolady, a w wyobraźni przewija się obraz słodyczy i orzechów. 
Niestety, jak się okazuje produkt wcale nie jest takim hitem, na jaki się zapowiadał. 



Sam zapach utrzymuje się krótko, dwie do trzech godzin po umyciu dłoni. Produkt bardzo wysuszył moje dłonie, chodź używam go tylko 5 dni. Mam ogólnie suchą skórę, i jestem alergikiem - co oznacza, że nie każdy produkt będzie mi dany. Jednakże, wysuszenie dłoni spowodowało dodatkowo wysypkę... a szkoda. Myślałam, że produkt będzie super.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz