piątek, 7 października 2016

HandMade cz.2 - Dekoracja Mieszkania

Poprzedni post zrobił się dość długi, więc nie chciałam już robić z niego książki. Przypomnę krótko, w poprzednim poście wspominałam o dekoracji pokoju, mieszkania artykułami HandMade. Pokazuję firmy i ich produkty które zafascynowały mnie swoimi rzeczami. Opowiedziałam, iż mniej więcej wiem jak wygląda czas poświęcony na uszytki maskotek.

Przechodząc do dalszej części postu, kolejna firma którą wyszukałam, gdzie spodobał mi się asortyment i rzeczy, które są wykonywane przez Panią Martę to Domek przy Lesie. To nie tylko maskotki, króliczki i laleczki. Głównie są to rzeczy wykonane w całości z drutu do mieszkania, służące jako dekoracja a zarazem są przeznaczone do używania. Bardzo zaciekawił mnie kosz, który pierwotnie przeznaczony może być na poduszki, lub na koce. Ja z chęcią takowy koszyk, używała bym do schowania pluszowych zabawek dziecka lub na jakieś inne rzeczy. Bardzo fajny, prosty produkt a ozdobi idealnie nasze wnętrze mieszkania. 



Kolejny produkt dla osób, które lubią designerski wygląd, a zarazem coś szalonego to abażur.
Abażur wykonany w całości z drutu. Bardzo fajna rzecz, może dodać świetnego wyglądu wnętrzu.


Mały organizer, dla osób które lubią mieć wszystko na wyciągnięcie ręki, oraz dla osób które lubią coś fajnego na ścianach.


Polecam zajrzeć na bloga Pani Marty, poczytać i się zainspirować. Bardzo spodobały mi się takie proste, stylowe rzeczy. I takim sposobem powstaje coś z niczego, co skutecznie umili nam życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz