sobota, 12 listopada 2016

Petvita - Krakvet.pl

Witam całą blogosferę po długiej przerwie, spowodowanej kontuzją prawej ręki, oraz ogólnym gorszym stanem zdrowia swojego jak i rodziny. Jest lepiej przyszła pora zabrać się od nowa za kontynuowanie tego, co było przed kontuzją. Jakiś czas temu zgłosiłam się na jakimś forum do testowania produktów. W ten czas nie miałam pojęcia co to będzie, jakie produkty. Nie sądziłam również, że zostanę wybrana. Przyszedł dzień gdy zadzwonił telefon, z radością Pani poinformowała o wybraniu mnie do testów produktów dla psa. Szybko potwierdziłam dane, podałam dodatkowe dane co do wieku i wagi psa, na drugi dzień paczka była u mnie. Ku mojemu zdziwieniu w paczce znajdowały się 4 opakowania suchej karmy firmy Petvita po 2.5 kg czyli razem 10 kg.
Do tej pory moje psy jadły podstawową karmę typu Pedigree, lub czasem z Royal Canin.

Gdy podałam pierwszą porcję suchych chrupek byłam pod wrażeniem apetytu.
Gdy skończyła się pierwsza paczka PETVITA Light Turkey, już widziałam wyraźne efekty na plus jedzenia tej karmy. Moja Sunia miała taką szorstką sierść, bez blasku. Teraz sierść jest znów jak u młodego psiaka, delikatna i przede wszystkim - nie wypada. Oczywiście i waga się zwiększyła odpowiednio.
Karmy te w składzie mają procentowo najwięcej mięsa, są bezzbożowe i najzdrowsze.
Są one również dostosowane do wielkości pieska, są drobniejsze chrupki oraz te większe.

Nasze karmy które otrzymaliśmy to:

PETVITA Light Turkey x 2

PETVITA Adult Small Lamb & Turkey x2



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz