środa, 10 sierpnia 2016

Zdrowe i białe zęby dzięki DentaStix ?

Witajcie
Mamy dziś za oknem typową Irlandzką lub Angielską pogodę, więc jest to idealna pora na sklejenie kilku słów na blogu. Dziś taka myśl mnie natchnęła aby post napisać o zębach naszych pupili, a dokładnie o pieskach.

Są różne produkty polecane na zdrowe i mocne zęby u piesków. Jednym z nich właśnie jest DentaStix od Pedigree. Moim zdaniem i oczywiście nie tylko moim, a i mojej Psinki jest to jeden z do tej pory używanych najlepszy produkt. Jakiś czas temu na kontroli weterynaryjnej okazało się, że moja psina ma drobny osad i lekki kamień na zębach. Pani doktor oczywiście troszkę podczyściła zęby. Zaleciła nam wypróbowanie tego produktu, pomyślałam no dobra czemu nie.. przecież dla zdrowych zębów i przyjemnego zapachu z pyszczka psa i przede wszystkim dla Jego zdrowia zrobi się wszystko. I tak co drugi dzień podawałam takową kosteczkę do gryzienia. Codziennie nie widziałam potrzeby, gdyż nie było takiego zainteresowania ze strony Pusi. I tak po ok. 2, 2/5 tygodnia udaliśmy się na kontrolę. Zęby stały się ładniejsze, zdrowsze. Kamień z osadem może nie zniknął całkiem ale na pewno był sporo mniejszy. Więc ten produkt dostaje pozytywną ocenę 5.
Polecamy wypróbować gdyż nie jest to w cale droga rzecz a przynajmniej pies nie cierpi :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz