czwartek, 2 czerwca 2016

Organizacja, nie tylko kosmetyczna...

Postanowiłam dziś napisać krótki post o mojej organizacji nie tyle co kosmetyków, ale i innych przedmiotów typu długopisy, kredki czy ołówki.
Będzie to tania opcja na przechowywanie rzeczy, bez wydawania zbędnych pieniędzy.
Zatem jak można w tani sposób i całkiem fajny udekorować pokój, wyposażyć miejsce w toaletce czy w szufladzie w biurku, czy też zaopatrzyć fajnie biurko i półki naszego pokoju ?

Opcja numer 1.
Pojemniki, osłonki na doniczki. 
Wykorzystałam je jako pojemnik na kredki i długopisy. Zakupiłam je w sklepie Misz Masz oraz w sklepie po 3 zł i nie tylko". Biały pojemnik kosztował mnie 4 zł, fioletowy 3 zł-było wiele kolorów pastelowych do wyboru, lecz postawiłam akurat na taki duet.







Moje pojemniki i tak stoją w szafce, ponieważ nie mam miejsca na nie gdzie indziej.
Tam gdzie pierwotnie stało niegdyś biurko, stoją akwaria z moimi chomikami.


Opcja numer 2.
Organizacja kosmetyków bez wydawania sporej kwoty na organizery do toaletek. 
W sklepach gospodarczych mamy organizery różnej wielkości na sztućce. Ja swoje dwa zakupiłam po 4 zł za sztukę i włożyłam do szuflady. I dzięki temu mam wszystko w jednym miejscu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz