piątek, 8 stycznia 2016

Luxury Colour Show Nail Polish

Znów dawno mnie tu nie było, a to za sprawą awarii internetu i choroby. Było tyle dni wolnych, że rozleniwiłam się całkowicie leżąc w łóżku oglądając filmy w telewizji. Ale to nie o tym ma być post.

Chciałam Wam pokazać dość fajne lakiery z biedronki, jak wiecie jakiś czas temu w sumie to nie tak dawno do Biedronek powchodziły tzw. szafy kosmetyczne. Prócz standardowych kosmetyków, pojawiały się też marki tańsze niż np. w Rossmann.


Ja w swojej kolekcji posiadam tylko 3 kolory, ale powoli dosięgnę do całej reszty. Na święta bardzo chciałam coś czerwonego/winnego/bordowego gdyż mój czerwony poprzednik się skończył.
Minusem tych lakierów jest to, że nie mają numerków ani nazw kolorów. Z trwałością nawet nie najgorzej, znam sporo gorsze lakiery. Po ok. 4 dniach noszenia lakieru na paznokciach przy codziennym myciu naczyń i domowych czynnościach, zauważyłam delikatne starcie końcówek. Odprysków nie zauważyłam na żadnym z tych 3 kolorów a każdy z przedstawionych miałam na pazurkach po 3 razy. Cena takowego lakieru to prawie 5 zł, bez grosika chyba :). Jak na taką cenę i jakość biedronkową jest całkiem fajna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz